søndag, september 07, 2008

6

kunst liksom. dette har vært den roligste og hyggeligste helgen på krabbesholm højskole i historien tror jeg. jeg var en av ca tyve(av totalt hundre elever) som ble igjen på skolen, mens resten har vært i københavn på fylletur. hadde sikkert vært fint å blitt med, men jeg har ikke penger og syns som sagt det har vært utrolig hyggelig her med så få folk. vi har hatt ett langbord og spist kake til dessert, hatt guitar hero-turnering og drikkeleker. jeg har snakket masse med espen på telefonen, og det har vært portishead og liars og jesus & mary chain og interpol seff, og det har vært en kjempefin helg. uten hodepine, thank god.
I morgen skal jeg presentere noe jeg ikke helt vet hva er enda. landskapsmaleri/fotografi. den er litt værre når det liksom skal være 'kunst'. jeg har vært en time i skogen og en time på stranden og har så langt muligens ett brukbart bilde, men som heller ikke er spesielt spennende. gaga. jeg trenger inspirasjon.
og jeg trenger espen. og fregner og skjegg og kos. og det er bare 6 dager til. og jeg dør.

Ingen kommentarer: