lørdag, august 23, 2008

sleepwalking

JEG FIKK POST!! den fineste pakken jeg har fått i mitt liv. fikk et brev og et par ting fra den fineste kjæresten i verden. herregud, jeg savner deg. om 16 dager får jeg endelig holdt rundt deg igjen. 13.september kommer pusen min på besøk, 19.september drar jeg til london på studietur med skolen, skal være med espen hver dag. uka etter kommer han kanskje på besøk igjen. jeg klarer nesten ikke vente. det kunne ikke vært bedre nå. jeg kunne ikke vært mer lykkelig. jo det kunne jeg vel egentlig, men ja. det kryr av insekter her. jeg er et eneste stort mygg/vepsestikk og jeg fant en frosk på rommet mitt i går, wtf. roomien min setter alltid opp døren og går, så det er jo ikke så rart. hun kommer inn midt på natta, promper og går igjen, kommer inn igjen kl 4 og er full og fordragelig. mamma, redd meg:( apropos mamma, hun sendte meg melding i går. jeg begynte å gråte. merket ikke før akkurat da hvor mye jeg egentlig savner henne. jeg har den beste mammaen i verden. og beste søstrene og beste vennene. akkurat nå vil jeg bare hjem. sove i min egen seng og spise frokost med mamma, henge med maren og bare høre på interpol hele dagen. jeg er ikke så vant til å være med så mange mennesker hele døgnet, hver dag. derfor går mye av tiden min til å sove akkurat nå, så jeg år vært litt alene. jeg våkner kl 7 av vekkerklokken til roomien min(den står på slumre helt til kl fem på halv 9, da står hun opp og løper til morgensamling), så jeg får god tid til å dusje og ordne meg, tusler til frokost(morgenmad) og har kjempegod tid. så er det morgensamling hvor det gis viktige beskjeder og hvor en lærer(de bytter på fra dag til dag) viser en video eller sang eller noe sånt. det er egentlig ganske greit. det hender det faktisk er spennende også. i dag holdt bjartur fra færøyene et foredrag om færøyene. det var temmelig interessant.. etter morgensamling møtes vi på linjefagene, altså kunst for meg, så har vi opprop, prater litt, og går hvert til vårt og jobber med hva enn vi jobber med. jeg går og legger meg og sover til kl 12, da er det lunsj(frokost på dansk), så legger jeg meg igjen og sover til 13.30, da det nok en gang et opprop. etter det går jeg overraskende nok og legger meg igjen og sover kanskje helt til kl 18, da er det middag(aftenmad). etter det hender det jeg tar et slag med biljard med gutta(jeg slår alle btw, ingen vil spille med meg lenger), og så går jeg og legger meg og sover kanskje helt til kl 7 dagen etter(selvfølgelig blir jeg vekket et par ganger av roomien, men det går nok greit). ta det med ro mamma, jeg jobber med kunstoppgavene jeg også, men gjør det stort sett i helgene og når ingen er på kunstrommet. dagene mine her må høres ufattelig interessante ut, spesielt sist helg da "alle" var ute og drakk mens jeg stort sett bare sov, men det er greit syns jeg. jeg liker jo å sove og det gjør egentlig at dagene går litt raskere og at jeg får sett espen veldig, veldig snart. jeg føler jeg har forandret meg veldig i det siste, og jeg har bare bodd her i 3 uker. jeg vet ikke helt hvordan, jeg føler meg bare annerledes. har andre perspektiv på ting enn jeg har hatt tidligere. I think I'm all grown up. jeg elsker deg pus. sitter med t-skjorta di på meg nå, den lukter fortsatt deg. 16 dager. soundtrack: liars - protection cecilie og meg

Ingen kommentarer: