mandag, september 01, 2008

just like honey

Jeg vil hjem. ikke misforstå, det er fint å være her, jeg trives masse og har det kjempegøy, men vil hjem til mamma og alle. det virker som om jeg har bodd her ihvertfall to måneder, men det har bare gått 3-4 uker. jeg tror jeg kan klare meg til jul, men ikke helt til neste sommer. klagemood? yes. men når man begynner å gå tom for penger allerede fordi absolutt alt koster penger her(til og med skoleoppgavene) er det jo litt kjipt. og jeg må snart vaske klær(noe som også koster en del). oh no ono. egentlig vil jeg mest flytte til bergen akkurat nå.
men hei. på fredag var jeg drita. synd ingen har bilder av at jeg sippa vin rett fra kartongen mens jeg dansa heftig til diana ross. jeg var litt søt. spesielt da jeg ikke kunne gå hjem selv.
I dag er det 12 dager til pus kommer. vanskelig å forestille seg at det kan bli finere enn i sommer, men det skal det bli. han sendte meg forøvrig mer post, denne gangen enda finere enn forrige gang. du er så fin. jesus and mary chain btw

2 kommentarer:

Nincompoop sa...

hvorfor bergen?

elvira sa...

espen kommer derfra, bor i london nå, men flytter hjem til bergen kanskje før jul.