søndag, august 17, 2008

way up there

update på livet mitt: har flyttet til danmark for ett år, har startet på krabbesholm højskole og studerer kunst og foto. jeg tror det er det beste valget jeg har gjort i mitt liv. absolutt alt er perfekt her. maten er dødsgod, folka her er de beste menneskene jeg har møtt(med unntak av noen hjemme som maren og espen osv. såklart), lærerne er de flinkeste og snilleste lærerne som fins. alt er helt perfekt. jeg har det nesten litt for bra, bortsett fra at jeg savner folk hjemme selvfølgelig. blir vanskelig å ikke dra hjem før jul, men heldigvis kommer espen masse på besøk. 5-10 pund tur/retur med fly er jo ganske rimelig! heh. i tillegg til at vi skal på studietur til london i midten av september. jeg er glad. men jeg savner maren, savner sladderprat med maren, savner mamma og klemmene hennes, sofie og hennes sarkasme, marthe og overnatting hos henne, jeg savner sørumsand, fyllekulene med nora, pk og ikke minst ida. jeg savner å nusse på ida, savner å klemme på henne. jeg savner foosball med espen og vennene hans, jeg savner espen. å våkne opp og være ubrukelig og fyllesyk som faen med espen. savner å nesten ha panikkanfall på gardermoen, skjegget ditt. jeg savner deg. jeg liker nesten ikke at tiden går framover. kan ikke tiden stoppe når jeg har det best? sorry, jeg blir skikkelig filosofisk og tankefull når jeg er her. sitter for meg selv og tegner og hører på radiohead, klart man blir litt sånn da. jeg har kjøpt meg tegnesaker, flinkis meg. fest btw. meg og jeppe. :)

3 kommentarer:

marn sa...

BEST FOR DEG AT DU HAR TID TIL MEG TIL JUL!

ps: jeg har begynt å henge med folk jeg møter på bussen etter jobb, og jeg har begynt å jogge. hva skjer med verden? (ps2: han jeg hang med idag var heit)

ily puz

elvira sa...

SEFF HAR JEG TID TIL DEG TIL JUL! du blir sikkert en av de få jeg tar meg tid til:P knis.

ps: nais. vi skulle jo begynne å jogge sammen, skulle vi ikke? hah. jeg skal ihvertfall begynne å jogge her nede. har lagt på meg litt i sommer, så har fra og med i dag slutta å spise snop(med unntak av lørdager og kinodates). slutte å røyke skal jeg og(har røyka 3 20pakninger bare første uka jeg var her nedeWTF??). nå skal jeg bli sunn! vi får jo gratis inngang på treningstudio og badeland. HE HE HE.
elsker deg.

marn sa...

haha det skulle vi. vel, jeg ga opp. har tenkt til å begynne igjen når jeg blir kvitt kolsen min, da!

jeg skal også røyke mindre ehehe, men spørs hvor sunn jeg gidder å bli. spiser mindre da, men veit ikke hvor sunt det er.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx