tirsdag, august 05, 2008

you make me spit

siste helgen i oslo, blondie-konsert med kine, lotte, ragnhild, pk og jon anders. helt genial konsert. vi var drita hele gjengen, skikkelig wasta. helt på trynet egentlig. fy faen så bra det var. blondie er like heit nå som hun var på 80-tallet. holy shit. til folk som ikke vet hvem disse menneskene er: kine og lotte er to venninner fra sandefjord jeg møtte tilfeldig på møllers en gang i vinter, vi var wasta(sjokk) og holdt snodig nok kontakten etter det. I MORGEN flytter vi tre til krabbesholm højskole i danmark sammen. helt sykt. gleder meg så sinnsykt. bedre jenter tror jeg ikke fins(bortsett fra ida og maren). jeg møtte ANNA helt random på deli. WTF. vi hoppet av glede og felte nesten noen tårer. ANNA ffs. anna fra stavanger som jeg ble kjent med på blink i 2005 fordi vi begge elsket pixies. møtt henne tilfeldig i oslo flere ganger og på roskilde i fjor. for en utrolig søt jente. og heit som fy. IDA KOM OGSÅ, men hun dro rett etter blondie fordi hun kasta opp:( og ikke nok med det, jeg traff en fantastisk vakker jente ved navn elizabeth(med Z), også helt tilfeldig på deli. hun likte skjørtet mitt, hun har makent i rødt og jeg har i blått. elizabeth ble med på møllers og reddet meg fra en fyr som absolutt skulle ha meg med hjem. han sluttet ikke å prøve da jeg sa jeg hadde kjæreste engang. gawd. takk til elizabeth for at hun var frekk mot han og dro meg med til leiligheten hennes. takk gud for bra mennesker. alt var perfekt denne lørdagen, bortsett fra at jeg kasta opp en del da vi kom oss til elizabeth og at det begynte å brenne i platesamlinga til kjæresten hennes og at vi kunne ha dødd av røykforgiftning, men takk gud for at det ikke skjedde! altså, tror ikke på gud sånn egentlig, men ja. takk til elizabeth nok en gang, denne gangen for lån av bysykkelen(takk gud for bysykkel btw), så jeg kunne cruise ned til oslo s. noe som var litt dumt igjen når jeg endelig kom ned dit og fant ut at jeg måtte vente nesten 2 timer på toget, menmen, jeg hadde deli-boller, junior caramels og pepsi max, så jeg overlevde. nye strømper btw. hot, I know.

Ingen kommentarer: