torsdag, oktober 23, 2008

who's gonna save my soul?

it's final. jeg skal til bergen om nøyaktig èn uke. skal være der i to og en halv uke og kose meg ihjel. vi bestilte flybillett i dag og nå er jeg lykkelig. elsker moren til espen, selv om jeg aldri har truffet henne. i tillegg er det helt ubeskrivelig digg å tenke på at jeg slipper det mest motbydelige mennesket i verden i to og en halv føkkings uker. jeg slipper endelig merkelige lyder og fising om natta når hun tror jeg har sovnet og den fæleste stemmen og latteren i verden. jeg er lykkelig. hører forøvrig på dette om dagen(som gjør meg enda mer lykkelig):
liars
gnarls barkley
også jo, jeg har verdens fineste kjæreste.
også hater jeg blogspot som føkker opp alt jeg skriver. jeg vil bytte til blogg.no, men orker ikke nå, blæ. også trenger jeg sårt en ny header, rop ut om du har en søt en.
kjærleik<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå jeg vil å ha vote for pedro t skjorte ahaha. grætz med tur til bergen søta, fortjente du masse <3 blogg.no er best ingen protest

Anonym sa...

tihi, takk.