tirsdag, oktober 28, 2008

you're so cute when you're frustrated

Akkurat nå er det nesten nøyaktig to dager til jeg er i Bergen. Det er umulig å beskrive hvor mye jeg gleder meg til å komme dit, jeg gleder meg faktisk til snø og enda mer kulde enn det vi har her. I dag hadde de byttet ut verdens beste havregrøt(grunnen til at jeg står opp hver morgen) med rester fra risengrynsgrøten vi hadde til middag i går. Det var en utrolig stor skuffelse, men jeg overlever nok. Ting som gjør meg glad i disse dager: te, at hver gang jeg lager te og titter på melkekartongen viser datoen at jeg er i bergen når melken går ut, strøm på ipoden igjen, fin musikk på ipoden, masse bilder av espen på ipoden, at kine og lotte er tilbake fra norge i dag og at jeg får vært litt sammen med de før jeg reiser, bergensdialekt, telefoner fra bergen, penger fra mamma, mamma, at jeg får oppleve gleden av å ha julemarsipan og julebrus i butikkene i oktober(jeg skal hamstre når jeg kommer til norge), Linn og Sune, at det er høst og at trærne er fine. Jeg gruer meg litt(les: veldig) til reisen på torsdag. det tar tre timer til flyplassen og jeg må ta tre forskjellige busser dit. Jeg er temmelig stressa over det merker jeg, spesielt når jeg ligger og irriterer meg over at jeg kan kjenne pulsen min uansett hvilken stilling jeg ligger i.
På fredag skal jeg snakke med mamma på telefonen for første gang på nesten tre måneder. Det er nesten litt sykt. Jeg har jo gått fra å snakke med henne nesten hver dag og ha flere lange, fine samtaler med henne, til et par mail her og der. Jeg savner mammaen min! ca 48 dager til jeg skal hjem nå. wiiii.
P.S. Linn går i klassen min og hun tar fine bilder. også er hun veldig søt.
cecilie og meg, tatt av sune

9 kommentarer:

Anonym sa...

haha, skjønte det. derfor jeg tulla tilbake. men takk!

Anonym sa...

JEG GLEDER MEG
selv om du flytter fra meg igjen :(

Anonym sa...

nei, IKKE fint :(

Anonym sa...

du er fin. :)

Anonym sa...

stakkasj stakkasj deg! åh. hjartevondt.

Linn Wie sa...

ELVIRA! du er den fineste noen sinne! åh <3

Seth Cohen sa...

Når kommer du til oslo igjen? jeg skal til helgen :D

Anonym sa...

hallooo kan du ikke blogge snart? håper du ikke er død. jeg vil høre om bergen!

Agnes. sa...

Værme på prosjekt? Jaa! :D
http://minxinna.blogspot.com/2008/11/mike-mills.html