torsdag, november 20, 2008

phew, for a minute there I lost myself

Det har seg jo slik at man iblant har sånne dager som ikke er så fine. Her i Danmark har det vært en del av de dagene. Når man blir så lei av dansker som bare puler hele tiden og når de ikke gjør det skriker de og bråker veldig mye og da hender det at man til tider isolerer seg litt, iblant litt for mye. Iblant virker det som om den eneste grunnen til at mange går på høgskole er fordi de vil pule rundt så mye de bare orker, men det får være deres sak. De har jo selvfølgelig lov til det. Selvfølgelig har de lov til å pule rundt så mye de orker, det er bare det at det er litt for kvalmt til tider. Som sagt hender det at man(les:meg) isolerer seg litt når det blir for mye danskt. Etter at jeg var i verdens fineste Bergen med verdens fineste Espen har jeg så og si bare sittet under dyna og lest bøker. jeg har startet på min fjerde bok etter at jeg kom tilbake, d.v.s fire dager. I går leste jeg to, riktignok ikke verdens tykkeste bøker, men noe var det jo. Jeg har villet tenke på andre ting enn at jeg savner verdens fineste så mye at det gjør vondt, så bøker har vært en fin ting å ty til, den negative siden er bare at jeg ikke er sosial i det hele tatt. Det er jo tross alt bare 26 dager igjen, må gjøre litt ut av det mens jeg er her.. I dag ble jeg overbevist av Cecilie, Robin og Lea om å bli med ut på byen i kveld. Gratis øl til klokken 23, ok la gå, bare sånn i kveld. Jeg tror jeg trenger det.
Se så fin han er da. Jeg er heldig jeg.

6 kommentarer:

Nincompoop sa...

.. Postbil er fett! kun to seter, men i stooor bagasjeplass ;)

Anonym sa...

jeg skal si ifra, gjett om aaa

haha ja erik virker kul, heldigvis

maren er mongo ;** <4333

Unknown sa...

Havnet plutselig inne på bloggen din. For jeg elsker ikke headeren din, da, eller?! My little ponyyyy <3

Spennende at du går på højskole i Danmark, da. Prøvde meg selv der, klarte bare 2 uker, haha- men det var riktignok på folkehøyskole på landet (og det var virkelig på landet!)
Hvilken by er du i, København?

elvira sa...

vel, nå har jeg vært her(i skive(jylland)) i over 4 måneder og jeg har 3 uker igjen, om ikke mindre. jeg skulle gjerne dratt hjem tidligere om jeg kunne, men blæ. det er helt jævlig her, til tider ok, men jæ. hvor gikk du hen? kommer ikke inn på bloggen din, så skriver her..

Anonym sa...

jaduerheldigdu.

eg og. :)

Anonym sa...

hva, er det ikke 17 dager idag? jeg trodde det. jeg har nedtelling!