tirsdag, desember 02, 2008

13

Siden sist har jeg vært veldig sosial. jeg har omtrent ikke vært for meg selv i det hele tatt, og det er fint siden Espen er i London og da har jeg andre ting å gjøre og slipper å tenke dumme tanker. jeg har bodd hos Lea i en uke nå, flyttet tilbake til rommet mitt i går. det har vært kjempefint med litt forandring. den siste uken har jeg sett tusen filmer, snakket med folk jeg aldri har snakket med før(selv om vi har gått her i snart 5 måneder og bare er 100 
elever), 
vært på byen, blitt sjekket opp av et par soldater på byen, vært på fest, drukket øl, mistet øl, tatt jævlig mange bilder, nesten ikke snakket med Espen, savnet Espen, hatt 4 måneders dag med Espen uten Espen, vært på skøytebanen og hatt det kos med Lea, Silje og Robin. fine mennesker. fin uke med andre ord, bortsett fra at jeg mangler han fine. han skulle vært her hos meg nå. jeg har det så ufattelig vondt uten ham. det er nesten en måned til jeg får sett ham igjen, men heldigvis bare 13 dager til jeg får sett fine Maren og alle hjemme. Maren er verdens beste bestevenn, bare se.
Dette er forøvrig mengden av snø vi har hatt her så langt. mengden utgjør kun flekken du ser her. den kom og forsvant samme dag. det var fint så lenge det varte ihvertfall. nå gleder jeg meg virkelig til å komme hjem til snø, kakao og kos.
også var vi på skøytebanen som jeg sa, og det var kos, som jeg sa.
nå skal jeg sove og drømme fine drømmer.

Ingen kommentarer: