onsdag, desember 03, 2008

black wave

hvordan kan man få tiden til å gå uten å kunne sove og lese bøker? når jeg sover drømmer jeg dumme drømmer som gjør at jeg blir satt ut resten av dagen, og når jeg leser, leser jeg flere sider uten at jeg har fått meg med noe av det jeg nettopp leste. jeg har for mye å tenke på og jeg klarer ikke tenke på annet. i dag har jeg hatt en dårlig dag. den startet med at jeg forsov meg, noe som resulterte i den dumme drømmen. litt senere brakk jeg en negl, så sklei jeg på trappa utenfor døra mi foran hele klassen og fikk vondt i kneet. kunne faktisk slått hodet, men heldigvis har man hender som man kan støtte seg på før det går helt galt. fine hender. MEN, enda litt senere skar jeg meg på en kniv da jeg endelig skulle få i meg litt mat. nå knakk jeg forøvrig favoritthårbøyla mi.. i tillegg til alt det her får jeg ikke helt ting til å henge sammen i dag, eller i det siste forsåvidt. verden hater meg litt nå. jeg vet bare at jeg trenger å komme meg hjem veldig snart. heldigvis har man fine venner som emma, som kommer og henter meg om litt under to uker. verdens fineste emma.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åneei så evig søtt. emma er max

Anonym sa...

jeg elsker emma litt for at hun henter deg <3

og skal lett lage pepperkakedeig selv til du kommer hjem :D

Nincompoop sa...

Hold ut litt til ;)

Vi så hverandre sist noen dager før jeg slyttet fra Oslo, husker jeg.
Jeg har ikke truffet noen i det siste. Bare jobbet. Til og med Mads som bor like ved meg har jeg bare sett tre eller fire ganger siden skolen slutta. :S

Anonym sa...

SV: Så fint at noen syns det i hvert fall :) Ja, jeg fant ut at innlegg er kjedelige uten bilder. Er jeg søt? Haha, takk så koslig :D