torsdag, desember 11, 2008

I get to the bottom and I see you again

Det er 26 dager siden jeg så deg sist, det føles som tusen år. Jeg aner ikke når jeg får sett deg igjen og det knuser hjertet mitt. Det er så urettferdig at alle andre skal få kunne være sammen og ikke oss. Jeg gjør ikke ting lettere for meg selv ved å høre på sanger som dette og dette, men sånn er det bare.. jeg kan ikke noe for det. Det er bare 5 dager til jeg kommer hjem, men det er enda lenger til jeg ser deg igjen. Jeg håper bare ikke det blir over en måned til. Det klarer jeg ikke. Men bare så du vet det gir jeg aldri opp, selv om vi må ha det sånn her i veldig lang tid. du er altfor fin og jeg elsker deg altfor mye til at jeg kan gi slipp på deg. krussedull. x

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jeg syntes synd på deg som har ett avstandsforhold(vet hvor mye det suger). Men om man virkelig går inn for det og vil det fungerer det veldig bra :) lykke til <3

elvira sa...

tusen takk:)
prøver så hardt vi kan.
<3

Anonym sa...

jeg vet at dere klarer det, jeg, for dere er så fine begge to, at dere bare må være fine sammen. jeg snakka med sjefen min idag, og han trenger folk, men hvis du er glad i livet ditt bør du droppe det.

Anonym sa...

awi, miffiiins.

isj, fine du. det går nok bra. det er vondt. men likevel.

Anonym sa...

jeg vet hvordan det er. jeg skal ikke se julie hele jula, det er noe fordømt dritt. vi kan boikotte langdistanseforhold?

Anonym sa...

hihihihi jeg vet jo at du har en ting for kviser da. og ja, jeg rakk toget, og stjal to pepsi max fra jobb hihihi er rebell.