onsdag, januar 14, 2009

a sunday smile

joda, jeg lever enda, jeg døde bare sånn nesten i mellomtiden. jeg vet ikke om jeg er tilbake for gudd da. har litt for mye å oppdatere og det orker jeg egentlig ikke, men kan si det viktigste: endelig kommet meg hjem fra danmark! verdens fineste emma kom helt til danmark, overnattet og kjørte meg hjem igjen dagen etter. vi hadde sinnsykt mye å prate om, hadde jo ikke sett henne på ca 8 måneder! jeg ble så ubeskrivelig glad for å se henne igjen. på kvelden samme dag som jeg kom hjem traff jeg endelig maren også. det var fiiiiiiiiiiint. maren er best. ily. julaften var fiin. romjula var fiin og alt var fiint. julegaven fra espen og fra mamma var fiinest. depeche mode-billett av espen og flybillett til bergen av mamma. da fikk jeg feire nyttårsaften med verdens fineste espen som jeg ikke hadde sett på halvannen måned, og fikk være der i to kjempefine uker. jeg innså hvor fin han egentlig er da han tok med seg to brødskalker og tok meg med til vannet for å mate endene. finere finnes ikke. jeg skulle ønske jeg ikke måtte dra hjem igjen. det er kjempefint å treffe venner igjen, men jeg vil ikke vekk fra espen og jeg vil ikke hjem til jobbsøking og leilighetleting. apropos det: noen som trenger et sted å bo? trenger en beskjeden person som ikke er til mye bry, ikke liker å ha fæle fester hjemme og er bare snill og grei å bo med. personen må dele rom med meg da. kjipern. og det er på årvoll i oslo. dobbeltkjipern? jeg aner ikke hvor det er. skal se på den i morgen, med maren hvis hun ikke tulla med at hun ville bli med da(ja ironien din er litt uforståelig til tider. lol). noen som har eller vet om en jobb til meg forresten? jeg nekter å gå tilbake til narvesen(no offence julie. det var greit i starten, men ikke etter ett år, blæh). i går var jeg forresten barnevakt for den søteste 7åringen som fins. vi akte på madrass ned trappa, bestilte peppes-pizza og så på tingeling-filmen som jeg har villet se siden den kom ut(ja serr). i dag traff jeg endelig emma igjen og vi skravlet som to gamle tanter. det var fint. har savnet det veldig. jeg klarte selvfølgelig ikke holde på barnevaktpengene mer enn en dag(sorry truls, pk, nora ++ blir ingen bytur på meg likevel, dvs hvis ikke dere spanderer øl? <3), kjøpte begge beirut-skivene, så nå koser jeg meg. trykk her du: beirut samtidig vil jeg benytte anledningen til å mimre litt, siden jeg har fått noen fine bilder fra da espen besøkte meg i danmark. herregud, så fin han er.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jeg tror kanskje jeg bør kutte ned litt på ironien, for det er ingen som tar meg seriøst lenger hahha :(((

Nincompoop sa...

aww.. lille albino. <3

Anonym sa...

men jeg vil fordi jeg vil ha glatt hår liksom. ): i stedenfor dreads på midten vil jeg ha det glatt. og mørkt.

Anonym sa...

JA EMOHÅR nei ikke så veldig, mer ash stymest, egentlig. han har fint hår.